Készítsd el a visszárut!
Lehetőséged van a rendelés átvételétől számítva 14 napon belül elkészíteni és vissza küldeni a megrendelt termék(ek)et.
Figyelem!
Csak eredeti cimkével ellátott termék(ek)et, az eredeti csomagolásában áll módunkban átvenni!
Amennyiben levágod a termék(ek)ről az eredeti címkét, az már nem új termék, így nem áll módunkban visszavenni!
Alapvető információk a visszaküldéshez
1. Ellenőrizd le a termék(ek)en található eredeti címké(ke)t, ezzel tudod igazolni hogy a termék(ek) új és nem használtad!
2. Töltsd ki a visszaküldési formanyomtatványt.
3. Csomagold be biztonságosan a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, rakd be mellé(jük) a dobozba a kitöltött és aláírt visszaküldési formanyomtatványt és a számlát! Csak ugyanabban a dobozban küldheted vissza a termék(ek)et, amelyben tőlünk kaptad - távolítsd el a régi címkét a dobozról!
4. A következő címre kérjük megcímezni a visszáru csomagot:
Atáska-visszáru
Atáska Web Kft.
Budaörs
Gervay Mihály utca 2. (Táska Center)
2040
5. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli! Ne felejtsd el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni tőled, ezért arra kérünk, hogy beszedendő összeget semiképpen se írj rá a csomagra!
Fontos tudnivalók a visszaküldés folyamatáról
Amint a Visszáru Központunkba visszaérkezik a csomagod és egyúttal feldolgozták kérelmed, e-mailben vagy telefonon értesítünk.
Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően vissza utaljuk a vételár(uk)at a visszaküldési formanyomtatványon feltüntetett bankszámlaszámra.
Amennyiben nem eredeti állapotában kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), nem áll módunkban vissza utalni a vételár(uk)at és portósan vissza küldjük!
A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe.
Cserére van lehetőség?
Csere lehetőség nincs nálunk és levásárlásra sem kötelezünk.
Amennyiben nem megfelelő a termék, 14 nap áll rendelkezésedre visszaküldeni a termék(ek)et.
Nem muszáj megvárnod, amíg a visszáru folyamat végbemegy, akár rögtön rendelhetsz a termék(ek)ből másikat. Azonban ezt újból ki kell fizetned, ugyanis rendszerünk két, teljesen külön álló folyamatnak érzékeli a megrendeléseket és visszárukat. Ezért a már befizetett összeget nincs módunkban átkönyvelni egy másik megrendelésre. Ismételten leadott rendelés esetén 5 napig várunk a befizetésre.
Ügyfélszolgálati Iroda
Amennyiben további kérdésed van keress minket email-ben info@ataska.hu, vagy telefonon +36 70 638 2910, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Letöltések: